Rregullat e fushatës së REHAU Rewards

E vlefshme nga 01.01.2024

NENI 1. ORGANIZATORËT E PROGRAMIT TË BESNIKËRISË


Organizatori i programit të besnikërisë Rehau Rewards është REHAU DOOEL, me zyrë të regjistruar në BORIS TRAJKOVSKI 7B 1000, SKOPJE, North Macedonia, Kodi i Regjistrimit Tatimor 4030005534691. 

Programi drejtohet përmes Create Direct, rr. Siriului 42-46, et. 3, sektori 1, Bukuresht i cili është caktuar si ofrues i shërbimit për aktivitetet logjistike të nevojshme për programin.

Afatet dhe kushtet e kësaj rregulloreje, siç janë paraqitur më poshtë, janë të detyrueshme për të gjithë pjesëmarrësit në programin e besnikërisë. Organizatori rezervon të drejtën, në raste të jashtëzakonshme, të ndryshojë Rregulloren dhe të informojë publikun për ndryshimet.


NENI 2. KOHËZGJATJA DHE FUSHA E PROGRAMIT


Programi i Besnikërisë Rehau Rewards do të organizohet dhe do të funksionojë nga 1 Janar 2024 deri më 31 Dhjetor 2025 ("Kohëzgjatja e programit") nëpërmjet distributorëve të autorizuar të Rehau.


NENI 3. MARKA DHE PRODUKTET PJESËMARRËSE


Në kuadër të Programit marrin pjesë (në tekstin e mëtutjeshëm "Produkte pjesëmarrëse") të gjitha produktet dhe shërbimet e ndërtimit të tregtuara nga REHAU DOOEL në Kosovë nga linja e RAUTITAN, RAUPIANO, RAUTHERM SPEED.


NENI 4. E DREJTA E PJESËMARRJES


Çdo person juridik i regjistruar në Kosovë, i cili ka një llogari në faqen e internetit    https://rewardsks.rehau.al/  gjatë fushatës, ka të drejtë të marrë pjesë në program. Të punësuarit dhe personat e tjerë fizikë nuk kanë të drejtë të marrin pjesë. Llogaritë e pjesëmarrësve krijohen në bazë të të dhënave të deklaruara nga secili pjesëmarrës: ose në momentin e kontaktit telefonik nga Organizatori, ose në formularin e regjistrimit në të cilin ata mund të qasin pa pagesë dhe të plotësojnë në faqen e internetit https://rewardsks.rehau.al/. Çdo pjesëmarrës që ka krijuar një llogari konsiderohet të jetë i regjistruar në program pavarësisht nëse e përdor atë llogari ose jo. Organizatorët dhe kompanitë e tjera të përfshira në organizimin dhe drejtimin e programit të besnikërisë nuk mund të marrin pjesë. Pjesëmarrja në këtë program konsiderohet si pranim i plotë dhe vullnetar i dispozitave të këtyre rregullave. E drejta e pjesëmarrjes i takon ekskluzivisht personit juridik që plotëson kushtet e përcaktuara me rregullore.


NENI 5. SI DO TË ZBATOHET PROGRAMI


Në këtë program besnikërie do të merren parasysh të gjitha blerjet e produkteve të përfshira në program, nga distributorët e autorizuar të REHAU DOOEL Skopje, përfshirë nga data 1 Janar 2024 deri më 31 Dhjetor 2025. Pjesëmarrësit do të mund të regjistrohen për programin duke krijuar një llogari në faqen e internetit https://rewardsks.rehau.al/. Llogaria e pjesëmarrësit mund të krijohet duke vizituar https://rewardsks.rehau.al/ dhe duke plotësuar formularin e regjistrimit. Pjesëmarrësi do të marrë një postë elektronike që konfirmon regjistrimin. Pjesëmarrësi duhet të hyjë në lidhjen në postën elektronike për të aktivizuar llogarinë, në bazë të së cilës ai/ajo do të kryejë të gjitha aktivitetet e programit. Nga momenti i marrjes së të dhënave deri në momentin e miratimit të një llogarie për një pjesëmarrës, Organizatori ka afat maksimum 10 ditë pune. Pjesëmarrësi do të marrë një postë elektronike që i informon se llogaria e tyre është miratuar. Përdoruesi do të hyjë në faqen e internetit https://rewardsks.rehau.al/ dhe do të hyjë në llogarinë e krijuar në faqen e internetit duke përdorur adresën e postës elektronike dhe fjalëkalimin e plotësuar në formularin e regjistrimit. Pas hyrjes në llogari, përdoruesi do të jetë në gjendje të kryejë aktivitetet e mëposhtme:

- të regjistrojë blerjet e bëra;

- të ngarkojë faturën brenda një afat maksimumi 3 muajsh nga data e blerjes; përdoruesi është i detyruar të mbulojë të dhënat në faturë në lidhje me sasinë dhe çmimin për njësi për produktet REHAU dhe të gjitha informacionet në lidhje me produktet jo-REHAU. Vetëm emrat e produkteve të blera dhe vlera totale e secilit produkt REHAU duhet të mbeten të dukshme.

- të porosit shpërblime;

- të kontrollojë gjendjen e llogarisë;

- të kontrollojë numrin e pikëve, statusin e porosisë në llogari, në faqen e internetit;

- të kërkojë çdo informacion tjetër në linjën për informacione.

Gjatë programit, pjesëmarrësit që blejnë produkte pjesëmarrëse nga distributorët e autorizuar të REHAU DOOEL Skopje do të marrin një numër të caktuar pikësh në varësi të statusit të tyre në platformë, si më poshtë:

- P (Partner) pjesëmarrësit do të marrin 1 pikë për blerjet e produkteve REHAU pjesëmarrëse me vlerë 20 €

- IP (Partner i rëndësishëm) pjesëmarrësit do të marrin 1 pikë për blerjen e produkteve pjesëmarrëse REHAU me vlerë 10 €

- VIP (Very Important Partner) pjesëmarrësit do të marrin 1 pikë për blerjet e produkteve REHAU pjesëmarrëse me vlerë 6.7 €

Gjatë regjistrimit në program, të gjithë pjesëmarrësit do të kenë statusin P. 

Për secilin pjesëmarrës në program, REHAU do të vendosë një potencial dhe një faktor ngritjeje. 

Potenciali llogaritet sipas qarkullimit të kompanisë në vitin e kaluar. Deri më 1 Qershor 2024 do të përdoret qarkullimi i raportuar në vitin 2023 dhe më 1 Qershor do të përditësohet me qarkullimin për vitin 2023. Qarkullimi do të përditësohet çdo vit më 1 Qershor. Potenciali përfaqëson 20% të qarkullimit të kompanisë.

Nëse shuma e faturave të miratuara sipas programit REHAU është më pak se 10% e potencialit të një kompanie, atëherë kompania do të ketë statusin e Partnerit (P).

Nëse vlera e faturave të miratuara sipas programit REHAU është mes 10 - 40% të vlerës së potencialit të një kompanie, atëherë kompania do të ketë statusin e Important Partner (IP).

Nëse vlera e faturave të miratuara sipas programit REHAU do të jetë më shumë se 40% e vlerës së mundshme të një kompanie, atëherë kompania do të ketë statusin e Very Important Partner (VIP).

Pas regjistrimit në program, të gjithë pjesëmarrësit do të kenë statusin P. Nëse pjesëmarrësi ka regjistruar tashmë fatura në program, pasi të jetë miratuar fatura e parë, në varësi të vlerës së faturave të miratuara në 12 faturat e fundit, pjesëmarrësi do të radhitet në një nga llojet e partnerëve P, IP, VIP. 

Nëse pjesëmarrësi është i ri në program, atëherë do të jetë një tip P derisa të arrijë 10% ngritje për t'u bërë partner i tipit IP. Nëse në 12 muajt e fundit, një pjesëmarrës nuk regjistron fatura të mjaftueshme për të ruajtur nivelin për statusin IP, ai do të ketë 3 muaj grejs për të shtuar fatura dhe për të ruajtur nivelin e tyre. Nëse shuma e faturave nuk është e mjaftueshme, pjesëmarrësi do të ulet në statusin P.

Nëse pjesëmarrësi arrin një normë ngritjeje më të lartë se 40% do të bëhet partner VIP. Nëse në 12 muajt e fundit, një pjesëmarrës nuk regjistron fatura të mjaftueshme për të ruajtur nivelin për statusin VIP, do të ketë 3 muaj grejs për të shtuar faturat dhe për të ruajtur nivelin përkatës. Nëse shuma e faturave të futura nuk është e mjaftueshme, pjesëmarrësi do të ulet në statusin P ose IP në varësi të nivelit të arritur.

Për të marrë pikë për produktet e blera, pjesëmarrësit duhet:

- të hyjnë në llogarinë e tyre të krijuar në https://rewardsks.rehau.al/;

- të plotësojnë formularin në https://rewardsks.rehau.al/invoice-upload me informacionin e mëposhtëm: numri i faturës, data e faturës, distributori (furnizuesi shfaqet në faturë);

-nëse emri i konsumatorit nuk figuron në faturë, gjatë ngarkimit të faturës, përdoruesi duhet të shënojë kutinë për të deklaruar me përgjegjësinë e tij se puna është kryer nga përdoruesi që ngarkon faturën;

- të ngarkojnë faturën në faqen e internetit brenda një maksimumi 3 muajsh nga data e blerjes;

- pikët e grumbulluara nga pjesëmarrësit do të kreditohen në llogarinë e secilit pjesëmarrës brenda maksimum 5 ditë pune pas marrjes së vërtetimit të blerjes së produkteve pjesëmarrëse në program nga distributorët e autorizuar. Pikat mund të përdoren në dyqanin virtual që gjendet në faqen e internetit https://rewardsks.rehau.al/.

Ndërsa zgjidhen shpërblime të caktuara, vlera e pikëve të produkteve të zgjedhura zbritet nga rezultati total i pjesëmarrësit.

Shpërblimet e zgjedhura nga pjesëmarrësit në dyqanin virtual bazuar në pikët e grumbulluara do të dërgohen ekskluzivisht në zyrën e regjistruar të pjesëmarrësve (çdo destinacion tjetër i dërgesës duhet të miratohet me shkrim nga pronari ose drejtori menaxhues i pjesëmarrësit), brenda një maksimum 30 pune ditë nga data e vendosjes së porosisë. Lista e shpërblimeve do të jetë në dispozicion online në https://rewardsks.rehau.al/.

Lista e shpërblimeve mund të jetë subjekt i ndryshimit në varësi të disponueshmërisë së produkteve dhe çmimit të tyre.

Pikët e grumbulluara në faturat e lëshuara në vitin 2024 dhe pikat promovuese të grumbulluara gjatë vitit 2024 dhe të pashfrytëzuara deri më 31 dhjetor 2024 do të barten në vitin 2025 , por jo më vonë se 31 mars 2025.

Pikët e fituara nga një pjesëmarrës gjatë një muaji dhe që nuk janë përdorur në atë muaj do të barten në muajt pasardhës derisa të mbarohen, por jo më vonë se data 31 Mars 2025 . Pas kësaj date, pikat e papërdorura bëhen të pavlefshme.

Pikët e grumbulluara në faturat e lëshuara në vitin 2024 dhe pikët promovuese të grumbulluara gjatë vitit 2024 dhe të pashfrytëzuara deri më 31 Dhjetor 2024 do të barten në vitin 2025 , por jo më vonë se 31 Mars 2025.

Çdo shpërblim i dorëzuar një pjesëmarrësi mund t'i nënshtrohet të ardhurave ose taksave të tjera të zbatueshme. Pjesëmarrësi merr përsipër t'i përmbahet çdo rregulloreje tatimore të zbatueshme në lidhje me ato shpërblime. 


NENI 6. RREGULLAT E VLERËSIMIT


Në mënyrë që një pjesëmarrës të ketë të drejtë të marrë pjesë në këtë program dhe të marrë shpërblimet në dispozicion, pjesëmarrësi duhet të plotësojë kushtet e mëposhtme:

a) Të plotësojë të gjitha kushtet në lidhje me të drejtën për të marrë pjesë siç përcaktohet në Nenin 4 të Rregullores;

b) Të bëjë blerje gjatë periudhës së programit produktet që marrin pjesë në program nga distributorët e autorizuar të REHAU DOOEL Skopje

c) Të regjistrojë faturat që vërtetojnë blerjen e produkteve pjesëmarrëse brenda një maksimumi prej 3 muajsh nga data e blerjes,

d) Të grumbullojë pikë duke u regjistruar në program deri më 31.03.2024 faturat që vërtetojnë blerjen e produkteve pjesëmarrëse dhe që lëshohen ekskluzivisht brenda 3 muajve përpara.

e) Të përdorë pikët e grumbulluara në lidhje me faturat e lëshuara në vitin 2024 dhe pikët promocionale të grumbulluara në vitin 2024 duke porositur produkte deri më 31 Mars 2025 , nga dyqani online https://rewardsks.rehau.al/.

f) Të përdorë pikët e grumbulluara në faturat e lëshuara në vitin 2024 dhe pikët promocionale të grumbulluara në vitin 2024 duke porositur produkte deri më 31 mars 2025 në dyqanin online https://rewardsks.rehau.al/. 

NENI 7. SHPËRBLIMET NË PROMOCION


Lista e shpërblimeve do të jetë e disponueshme gjatë gjithë periudhës së fushatës në faqen e internetit https://rewardsks.rehau.al/ në seksionin e Katalogut. Lista e shpërblimeve mund të jetë subjekt i ndryshimit në varësi të disponueshmërisë së shpërblimeve në stoqet e furnitorëve. Numri total i shpërblimeve do të vlerësohet në fund të periudhës promocionale, në varësi të numrit të pjesëmarrësve që plotësojnë kushtet për të fituar dhe numrit të shpërblimeve të kërkuara.


NENI 8. KUFIJET E PËRGJEGJËSISË SË ORGANIZUESIT


Organizatori i programit të besnikërisë nuk merr përsipër asnjë përgjegjësi, duke përfshirë por pa u kufizuar në pikat e mëposhtme:

8.1. Humbjet ose vonesat e regjistrimeve në faqen e internetit për shkak të (për shembull, por pa u kufizuar në) dështimet teknike të cilat janë jashtë kontrollit të Organizatorit;

8.2. Situatat ku Pjesëmarrësit regjistrojnë të dhëna të pasakta në faqen e internetit ose blejnë produkte ose shërbime nga distributorë të paautorizuar të Rehau ose produkte që nuk marrin pjesë në program.

8.3. Humbjet, vonesat ose ndonjë problem tjetër në regjistrimin për Fushata të shkaktuara nga ofruesi i Internetit ose lidhja me internetin e personit që dëshiron të regjistrohet në Fushatë;

8.4. Ndërprerje/pengesa të paparalajmëruara të ofruesit të internetit ose bllokim i qasjes së brendshme për shkak të mbingarkesës së rrjetit gjatë periudhave të trafikut të rënduar;

8.5. Situatat kur konsumatorët blejnë produkte gjatë periudhës së programit që nuk janë pjesëmarrës në program ose nga distributorë të paautorizuar;

8.6. Përgjegjësia për të korrigjuar defektet e çdo lloji që mund të kenë artikujt që përbëjnë shpërblimet. Produktet do të shoqërohen me certifikata garancie dhe çdo kërkesë për riparim pjesëmarrësi do t'i drejtohet nga drejtpërdrejt furnizuesit të produktit përkatës sipas kushteve dhe kushteve të certifikatës së garancisë të lëshuar nga furnizuesi përkatës.

8.7. Situatat në të cilat shpërblimi i zgjedhur nga një pjesëmarrës nuk është më në stokun e furnizuesit në kohën e porosisë.

8.8 Fituesit e shpërblimeve nuk mund të zgjedhin të marrin paratë e gatshme ose vlerën tjetër të shpërblimit ose të kërkojnë ndryshime në karakteristikat teknike të produkteve.


NENI 9. FUQIA MADHORE


Për qëllimin e këtyre Rregullave, fuqia madhore nënkupton çdo ngjarje që nuk mund të kontrollohet, korrigjohet ose parashikohet nga Organizatori, duke përfshirë pamundësinë e Organizatorit për arsye jashtë kontrollit të tij dhe shfaqja e të cilave e bën Organizatorin të paaftë, të përmbushë detyrimet e tij sipas Rregullave. Nëse një situatë e fuqisë madhore ose një ngjarje e rastësishme pengon ose vonon tërësisht ose pjesërisht zbatimin e Rregullave dhe vazhdimin e programit të besnikërisë, Organizatori do të lirohet nga përgjegjësia për përmbushjen e detyrimeve të tij për periudhën gjatë së cilës një përmbushje e tillë parandalohet ose vonohet. Nëse Organizatori thirret në rrethana të rastësishme ose të fuqisë madhore, ai është i detyruar të njoftojë pjesëmarrësit për ekzistencën e tyre brenda 5 ditëve pune nga ndodhja e tyre.

Për qëllimet e këtyre Rregullave, ngjarjet e mëposhtme, ndër të tjera, përbëjnë rrethana të rastësishme:

a) Humbja e bazave të të dhënave; 

b) Dëmtimi i sistemit kompjuterik për ruajtjen e të dhënave dhe dhënien e shpërblimeve; 

c) Gabimet e printimit, përfshirë ato të shkaktuara nga gabimi njerëzor; 

d) Përpjekjet për të mashtruar mekanizmin e skemës së besnikërisë me mjete elektronike ose mjete të tjera; 

e) Çdo rregullore që mund të hyjë në fuqi pas hyrjes në fuqi të Rregullores që mund të ndalojë ose modifikojë kushtet e saj.


NENI 10. MOSMARRËVESHJE DHE MASHTRIME


Në rast të mosmarrëveshjeve që lindin mes Organizatorit dhe Pjesëmarrësve në Fushatë, këta të fundit do të përpiqen t'i zgjidhin ato kryesisht në mënyrë miqësore. Organizatori nuk mban asnjë përgjegjësi dhe nuk do të jetë palë në asnjë mosmarrëveshje në lidhje me të drejtat e pronësisë mbi faturat tatimore që vërtetojnë blerjen e produkteve që marrin pjesë në promovim. Organizatori ka të drejtë të marrë të gjitha masat e nevojshme në rast të çdo përpjekjeje për të mashtruar sistemin, abuzim ose çdo përpjekje tjetër që mund të ndikojë në imazhin ose kostot e këtij programi.


NENI 11. RREGULLAT E PROMOVIMIT


Rregullat e pjesëmarrjes/dërgimit janë në dispozicion pa pagesë për të gjithë periudhën e programit të besnikërisë për çdo pjesëmarrës potencial në faqen e internetit  https://rewardsks.rehau.al/.


NENI 12. PËRFUNDIMI I FUSHATËS


Kjo fushatë mund të ndërpritet në rast të një ngjarjeje që përbën një rast fuqie madhore ose ngjarje të rastësishme ose në rast të ndryshimit të kuadrit legjislativ, në mënyrë që organizimi dhe drejtimi i konkursit me karakter promovues të kërkonte një rritje të buxheti i ndarë për këtë projekt ose nuk lejohet më me ligj. 


NENI 13. TË NDRYSHME


Çdo pjesëmarrës që dëshiron të ankohet tek Organizatorët për faktet që lidhen me zhvillimin e fushatës inkurajohet të kontaktojë organizatorin e REHAU DOOEL menjëherë pasi të ketë vënë re faktin për të cilin dëshiron të ankohet në BORIS TRAJKOVSKI 7B 1000, SKOPJE, North Macedonia.


Engineering progress

Enhancing lives